Bakan Göktaş: Türkiye ile Lüksemburg arasındaki müttefikliğin devam edeceğine inanıyorum

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Ankara’da düzenlenen “Lüksemburg Milli Günü” programına katıldı. Programda konuşan Bakan Göktaş, “Bugün, Lüksemburg halkının bağımsızlık iradesine, kültürüne ve değerlerine bağlığını pekiştiren anlamlı bir gün vesilesiyle bir aradayız. Milletlerin hafızasında yer edinen, birlik ve beraberliğini pekiştiren sembol niteliğinde günler vardır. Lüksemburg için 23 Haziran o günlerden biri. Bu tarih, milli belleğin ve geleneğin en güçlü şekilde hissedildiği bir zaman dilimini ifade ediyor. Bu vesileyle, Lüksemburg Ulusal Günü’nü en içten dileklerimle tebrik ediyorum” diye konuştu. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.…